hejj

0kommentarer

Fina Tova som går i min klass! Hon har en Nikon D90, vi bytte kamera en stund under friluftsdagen, nästan så att jag blir sugen på att skaffa en... ;p

Det är verkligen inte roligt att vara utomhus nu! Imorse när jag skulle till skolan så var det -25 grader ute, brrr!Men som tur var så kunde jag åka med pappa! Denna vecka så har vi "Haiti week" på skolan, vi ska samla in pengar som sedan ska skickas till Haiti på grund av naturkatastrofen som inträffade för inte särskilt länge sedan. För att samla in pengar så har vi bland annat lotterier. En av sakerna tycker jag är riktigt rolig, det står mellan två av våra lärare, en av de har jag inte som lärare (än) och den andra är min matte och science lärare. Läraren som jag har är ganska hård med betygen och förväntar sig mycket från oss, vilket har lett till att många i min klass ogillar honom. Det roliga är att det finns två burkar som representerar båda lärarna (de är båda killar) och den läraren som får mest pengar ska vaxa benen(!!), haha. Det ska bli roligt att se någon av de lida!

Läxor väntar, en sak som slog mig idag var att det är redan vecka åtta. Vecka tio är det ju sportlov, sen så är det inte länge kvar till påsklovet heller! Snart vår då alltså (hoppas jag)*drömmer mig bort*. :)

Kommentera

Publiceras ej